Sundin Puutarha haluaa tarjota asiakkailleen turvallisen ja helpon ostokokemuksen. Suomen lain mukaan sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi ja palauttaa tuotteet tietyn aikarajan puitteissa, ja haluamme selventää tämän prosessin sinulle.

Peruutusoikeus:

Asiakkaana sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Tämä oikeus koskee kaikkia verkkokaupasta ostettuja tuotteita, lukuun ottamatta lain mukaan poikkeuksia. Jotta voisit käyttää peruutusoikeuttasi, tulee sinun ilmoittaa meille päätöksestäsi peruuttaa osto 14 päivän kuluessa. Voit tehdä tämän lähettämällä meille viestin asiakaspalveluun sähköpostitse info@sunds.fi.


Palautusoikeus:

Kun olet perunut oston, sinulla on oikeus palauttaa tuote meille 14 päivän kuluessa. Palautettavan tuotteen tulee olla muutoksitta eli käyttämättömänä, avaamattomana ja mieluiten alkuperäispakkauksessa. Mikäli tuotetta on käytetty tai se on menettänyt alkuperäisen kunnon, voimme tehdä hyvityksestä vähennyksen.


Tärkeää huomioitavaa:

  1. Mikäli käytät peruutusoikeutta ja palautat tuotteen, palautamme sinulle tuotteen hinnan (poislukien mahdolliset toimituskulut).
  2. Palautuspostikulut maksaa asiakas, ellei tuote ole viallinen tai väärä toimituksessa.


Näin palautat tuotteen:

  1. Ilmoita meille: Lähetä viesti asiakaspalveluumme sähköpostitse ilmoittaaksesi palautuksesta.
  2. Pakkaa tuote: Varmista, että tuote on alkuperäisessä kunnossa ja pakattu turvallisesti.
  3. Palauta tuote: Kun olemme vahvistaneet palautuksesi, lähetä tuote takaisin meille ohjeidemme mukaisesti. Palautuspostikulut maksaa asiakas, ellei toisin ole sovittu.
  4. Hyvitys: Kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautetun tuotteen, palautamme summan alkuperäiselle maksutavalle, jota käytit ostaessasi tuotteen. Hyvitys suoritetaan 14 päivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta.


Peruutusoikeuden poikkeukset:

Suomen lain mukaan peruutusoikeus ei koske seuraavia tuotteita:

  1. Tiivistetyt tuotteet, jotka eivät ole palautettavissa terveydellisistä tai hygieniasyistä, jos sinetöinti on rikottu.
  2. Erityistilauksesta tehdyt tuotteet tai tuotteet, jotka on valmistettu erityisesti asiakkaan toivomusten mukaan.


Viallinen tai väärä tuote:

Jos saat viallisen tuotteen tai tuotteen, joka ei vastaa tilaustasi, sinulla on oikeus palauttaa se ilman palautuspostikuluja. Tällöin ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian saadaksesi palautuslähetyksen ja lisätietoja jatkotoimenpiteistä. Älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jos sinulla on kysyttävää peruutusoikeudesta tai palautuksista. Me olemme täällä auttamassa sinua!


Kukkasidonnan reklamaatio

Kukkakimput ja muut sidonnat: Kukat ovat tuoretavaraa ja tarvitsevat asianmukaista hoitoa, siksi myös vastaanottaja on osin vastuussa kukkakimpun elinajasta. Jos haluat tehdä reklamaation kukkatilauksestasi tai jos sinulla on muita kysymyksia, käänny asiakaspalveluun: info@sunds.fi